maandag 10 september 2012

Uitvoeriger verslag

Terug van papa vind ik in Golo's reistas deze notitie, een nauwkeuriger beschrijving van wat zich afgelopen zaterdagochtend afspeelde:


"Ik deed m'n ogen dicht en duwde m'n vingers op m'n ogen. Ik wachtte. Opeens zag ik een blauw-zwart rotslandschap! Als ik het wilde, kon ik vooruit in het merkwaardige rotslandschap! Ik kon naar rechts, ik kon naar links!

Toen begonnen m'n slaap en m'n ogen pijn te doen, dus ik deed m'n ogen open! Ik deed het nog eens! Dit keer zag ik een goudgele bol! En nog een! En nog een! Deze keer kon ik bijna niet vooruit!

Ik deed m'n ogen open, ik zag opeens een goud-gele cirkel, vanbinnen was een wit fel licht! Opeens verdween het! Ik kan zo nog heel veel dingen noemen die ik heb gezien! Stuk voor stuk waren ze anders! WAT WAS DIT ! ? ! ?"


Onderaan de bladzij stond nog vermeld: "Ik zweer dat ik dit nooit meer doe!"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten