vrijdag 16 december 2011

Toch naar UniC?

Na vier maanden vrolijk en blij Pi-School lopen (de anderhalve voor de zomervakantie niet meegerekend), blijven toch (dagelijks zijn) verzuchtingen:


1. echte vrienden/speelmakkers
2. echt interessante leerstof
3. stilte (er is teveel lawaai in de klas!)


Dat zet mijn geloof in de X11 (uiteindelijk toch geen havo, enkel vmbo) weer flink op de helling!


Vanmorgen een hele ochtend (opnieuw) UniC verkend, in Utrecht... Durf ik dit toch te ver-trouwen?... Iets in mij ziet hem daar wel rondlopen, over twee jaar, en er zich prettig voe-len! Beetje Cinékid-sfeer, het wereldje waar Golo goed in gedijt...




Bekijk ook dit filmpje, en deze...


Wat denk je?

5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke lipdub! Ziet er inderdaad erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga in ieder geval de website eens bekijken :-) Hebben ze ook vmbo?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De website ziet er ook super leuk uit, maar ze hebben alleen Havo en VWO. Ik ga bij het EB in januari eens vragen op welk niveau Famke nu eigenlijk functioneert. Ik ga voor mijzelf uit van VMBO en dan past het UNIC dus niet. Voor Golo lijkt het me zo op het eerste gezicht super super leuk! Ook wat ze schrijven over de begeleiding en het niet zo vaak wisselen van lokaal klinkt allemaal heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lieve,

    Dankzij dit bericht van jou, gisteren zelf ook weer gaan zoeken en...misschien gevonden. Helicon in Kesteren. Voor nu even voorzichtig optimistisch.

    Liefs,
    Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen