zondag 18 december 2011

Readers of filmpjes?



Easy Readers, of ik eens wilde uitkijken of ik die in Nederland makkelijk vinden kon. Vroeg papa. Die met Golo altijd wat Engels oefent.


En ik vond, gewoon via de bieb, Conan Doyles The Red Circle, en Oscar Wildes The Canterville Ghost, The Happy Prince, and Other Stories...


Among others.


Ik vond ook, en ontleende, en zag vanavond met Golo,  Tom & Jerry Meet Sherlock Holmes...


En ik reserveerde alvast, ook gewoon in de bieb, Sherlock Holmes de TV-serie, uit 1984, met Jeremy Brett. "I've read Holmes for over half a century, and nobody has ever por-trayed him as the late and wonderful Jeremy Brett. God rest you sir"... schreef iemand op YouTube.




The Canterville Ghost vond ik daar ook. Op YouTube. Met John Gielgud.

Wat zou nu beter werken, de films of de vereenvoudigde teksten?


En zijn beide niet nog nèt iets te eng??... (Zelfs de Haas die we dit weekend voorbij liepen aan het Neude, plaagt hem nog iedere nacht...)

Ach, let's try?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten