maandag 5 december 2011

Dromen van vriendjes

Achterbankgesprekje:


- Droom jij wel 'ns over iemand met wie je graag bevriend zou willen zijn?...


- Mmm... Vroeger, toen ik nog op zoek was naar een school, toen droomde ik eens dat ik zo'n klein computermannetje was... en toen was ik in een grote zaal met tafels en daar waren allemaal kinderen die eruit zagen net als zulke computermannetjes... en eentje kwam naar me toe... hij was helemaal zwart en grijs, met zo'n grote monnikskap op... en dát bleek mijn vriend te zijn!... wij konden allebei toveren, en we maakten vele grapjes samen... dat was een hele mooie droom!


- Ja... Ik zelf... zou wel met een T-Rex bevriend willen zijn...

1 opmerking:

  1. Wat leuk! Ik geniet ook altijd zo van de achterbankgesprekken van die twee ;-D Zo grappig ook dat ze s'ochtends toch heel anders zijn dan s'middags.

    BeantwoordenVerwijderen