donderdag 29 maart 2012

Techniek op de PI

Of we voor alleen die ene tentoonstelling helemaal naar Groningen zouden reizen, ik pie-ker er al twee dagen over (ik zou het zo graag!)... Iris van Herpen, mode-ontwerpster, 27 pas! Hoorde van haar voor het eerst in de Ochtend van 4, gisteren... Uit Wamel notabene.


Zou het Golo kunnen aanspreken?... inspireren?... zou hij de ontwerpwedstrijd in het mu-seum opmerken?...


(Via haar lees ik ook over Kris Kuksi: "He spent his youth in a rural setting along with a blue-collar, working mother, two significantly older brothers and an absent father. In the absence of external distractions, Kuksi combined childhood toys including lego, space-ships and castles, and with materials such as bricks from a dilapidated barn to create dioramas and landscapes"... - Ze leert me Daniel Widrig kennen... en 3D-drukker Sven Hermans uit oude thuisstad Leuven, Dirk Martens van onze dagen?...)


Lijkt me leuk, helemaal met de trein, het museum in Groningen vlak tegenover het station (intrigeert ons al sinds we er 'n keer voorbijreden, vorig jaar...)


Het zou zo'n mooie aanvulling zijn op de techniekweek, bezig op de PI - daar gaat zo weinig inspiratie van uit...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten