vrijdag 27 januari 2012

Verborgen talenten

Ontdek ik vanmorgen dat net Wiebe Buddingh', zoon van, voor de vertaling zorgde van menig Harry Potter-boek!


Omwille van de woordgrappen, en grappige zinswendingen... (Maakt me toch nieuws-gierig, het zei me allemaal erg weinig tot nog toe...)


Zo onder meer de Gevangene van Azkaban. Waarvan Golo gisteren toevallig de verfil-ming meenam uit de bieb...


Want hij wilde wel eens in die Harry Potter duiken! (In zijn klas een meisje dat big fan is, en al alle boeken las...)


1 opmerking:

  1. Ik heb alle boeken, dus als Golo ze eens wil lenen...prima. De meeste films hebben we geloof ik ook. De films worden wel steeds "enger & heftiger". Voor Fam véél en véél te eng. Golo kan het beste wel met deel 1 beginnen, anders mis je een hoop van de rode draad en dat is zonde. Ik vind ze machtig, de films, maar vooral de boeken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen